Thursday 22 September 2011

aku bukan aku,,aku tetap aku..dan aku adalah aku...!!

sebenarnya aku adalah pendatang bwu dlm dunia blog ni..sdg brjinak2 la ktakan..suma ni angkara member2 aku la yg mnghasut aku sruh wat ni..blog aku ni pown mmber aku yg tlong buatkn..lalalala..hahaha..disebabkn aku xtaw apaew2 pown sal IT Ni..hukhukhuk..tpi klu nk hack owg 2 expert la..(gelak jhat)..aku pown xtaw nk tulih type apa ni..


oklah..mukadimmahnya aku nk intro sal driku yg tomey ni ala2 farid kamil atau Aqasyah gitu..hakahak..adoyai pun!!nama ku yg sebenar adalah hanz hanif..hahah..ala2 mat salleh gitu kn??besalah kacukan omputih aku ni..aharkz!!aku dilahirkan kat palestin sbelah ngan amerika 2..korang taw dak kt mna?hah??xtaw??adoyai pun uollz ni..alah dkat ngan KL jgk la..ahahahah..(masuk ayaq seketika)..Kulim ,lunas lokasinya pun..atoii..!!


for uollz information ..uollz bleyh la pggil aku hanzo..lalala..2 la nma samaran atau nma manja aku yg tomey2 gitu..aharkz!!nma pown dh mnunjuk ciri2 yg tomey apatah lg tuan punya nma yg sebenar kan..hahahahah..
(gediks disitu sketika)..apa2 pown selamat berjaya lah aku ucapkan kpada driku sendri kerna aku tlah berkarier dlm dunia blog dh skrg..hahah..ok lah..smpi dcni ja dlu sesi ceramah aku..xdak idea dh ni nk aku curah dlm ni..aduyai pun!!..sok2 ada idea aku berkarier la blik..ok papaie..lalalalala...!!

No comments: